marți, 21 aprilie 2009

O poveste de pasti

In aceasta mini vacanta pe care am avut-o de pasti, am putut sa merg sa vizitez cateva din rudeniile mele, dar in special am putut sa merg si in sat sa-mi vizitez bunicii pe care nu i-am mai vazut de ceva vreme deoarece am fost foarte ocupat si am avut foarte mult de invatat pentru scoala, mai ales acuma cand ma aflu pe ultima suta de metri si termin si eu clasa a XII-a.
Dar ma bucur ca in aceasta vacanta destul de mica am fost cu pretenii la craterul de la Betfia si am putut petrece mai mult timp impreuna, dar sa nu uit sa mentionez ca in ziua de inviere am mers si eu la inviere impreuna cu niste preteni. Seara ne adunam cu toti afara si stateam pana noaptea tarziu la povesti fiecare spunand ce sa mai intamplat nou. Intr-o seara stand cu preteni in parc deodada vad un microbus care semana cu microbusul colegului meu Corda, facandui semne cu mana ca un disperat sa opreasca sa vorbesc si eu cu el putin, trece ca trenu pe langa mine si nu ma observa. Avand o ultima speranta ca atunci cand se intoarce sa ma vada si sa opreasca si el putin, iar ii fac semne cu mana dar nici o sansa pentru mine sa ma observe la viteza pe care o avea, parca el era schumacher in persoana :)) Acestea au fost cateva din peripetiile pe care le-am facut in aceasta scurta vacanta de pasti.

Un comentariu:

cosmin spunea...

ba esti prost..ba prostule